fbpx
French

مزایای شهر شارلوت تاون Charlottetown

شارلوت تاون، پایتخت جزیره پرنس ادوارد PEI است و مزیت های خاصی برای مهاجران دارد، اگرچه چالش ها و نقاط ضعفی نیز دارد.

مزایای شهر شارلوت تاون Charlottetown

۱- کیفیت زندگی:

شارلوت تاون علاوه بر مناظر زیبا، هوای پاک و محیطی آرام دارد که آن را به شهری جذاب برای خانواده ها تبدیل کرده است. این شهر بدلیل کیفیت بالای زندگی ، نرخ پایین جرم و جنایت، و مسکن مقرون به صرفه مقصدی مناسب برای مهاجران و تازه واردین می باشد.

۲- فرصت های شغلی:

صنایع کلیدی در شارلوت تاون شامل تجارت و بازرگانی ، مدیریت دولتی و مراقبت های بهداشتی است که فرصت های شغلی را برای بخش های قابل توجهی از جمعیت مهاجرین جدید فراهم می کنند. تازه واردین میتوانند از منابع اینترنتی مانند سایت Work PEI  و IRSA  PEI  برای پیدا کردن فرصت های شغلی استفاده کنند.

۳- تحصیلات:

استان  PEI فرصت های آموزشی مناسبی، از سطح ابتدایی تا آموزش عالی را فراهم کرده است. برنامه های مهاجرتی استانی و اجازه کار پس از فارغ تحصیلی دانشجویان خارجی فرصتی ویژه برای کسب امتیاز بالاتر و دریافت اقامت دائم فراهم  می کند.

۴- مراقبت های بهداشتی:

معمولا پس از سه ماه اقامت و دریافت PR  مهاجرین جدید می توانند با دریافت کارت بهداشت استانی به خدمات درمانی رایگان دسترسی داشته باشند. سیستم مراقبت های بهداشتی کانادا امکان استفاده از خدمات پزشکی  رایگان (به استثنای دندانپزشکی و چشم پزشکی) را فراهم می کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما