fbpx
French

ویزای تجاری کانادا

اگر می خواهید ویزای تجاری برای کانادا بگیرید، باید بدانید که ویزای تجاری چیست و چه کاری می توانید انجام دهید. دولت کانادا همیشه به دنبال صاحبان مشاغل، سرمایه گذاران و کارآفرینان با هر اندازه و شکلی است. متقاضیان علاقه مند به جستجو و استقرار فرصت های جدید در کانادا هستند. همچنین، آنها قصد دارند برای طیف گسترده ای از برنامه های مهاجرت تجاری سریع اعمال شوند. کانادا فرصت های زیادی را برای خارجی هایی که می خواهند در کانادا تجارت کنند ارائه می دهد.

کانادا انواع مسیرهای مهاجرتی را ارائه می دهد. دولت کانادا و همچنین دولت های استانی و منطقه ای این مسیرها را اداره می کنند. کانادا از طریق برنامه های مختلف مهاجرت تجاری خود، قصد دارد افراد خارجی را جذب کند که توانایی قابل توجهی برای کمک به اقتصاد دارند. این برنامه ها با هدف ارتقای توسعه اقتصادی از طریق جذب کارآفرینان، سرمایه گذاران و افراد خوداشتغال ارائه می شود.

دسته بندی های اصلی برای ویزای تجاری کانادا

سرمایه گذاران.

اکثر جریان های مهاجرت تجاری به کانادا نیاز به سرمایه گذاری سرمایه از دارایی خالص شخصی شما دارند.

کارآفرینان.

اگر به دنبال مهاجرت به کانادا به عنوان یک کارآفرین در اقتصاد کانادا هستید. دولت کانادا و همچنین برخی استان های کانادا، فرصت های مختلفی را ارائه می دهند.

خویش فرما.

این برنامه خوداشتغالی مهاجرت به کانادا برای جذب آن دسته از کاندیداهایی است که می توانند در کانادا خوداشتغالی شوند. متقاضیان برنامه خوداشتغالی باید تجربه و قصد داشته باشند. همچنین، آنها باید توانایی ایفای “سهم مهم” در زندگی فرهنگی یا ورزشی کانادا در کانادا داشته باشند.

ویزاهای استارت آپ.

برنامه ویزای استارت آپ، کارآفرینان مهاجر را تشویق می کند تا شرکت های خود را در کانادا توسعه دهند.

نامزدی استانی.

هر استان و منطقه برنامه نامزدهای استانی (PNP) خود را اجرا می کند، که بسیاری از آن ها دارای جریانی برای نامزدهای با تجربه کارآفرینی یا مدیریت هستند.

اجازه کار.

کانادا به متقاضیان واجد شرایطی که به دنبال راه اندازی یا راه اندازی یک کسب و کار در Canada هستند، مجوزهای موقت کار ارائه می دهد

ارتباط با ما