fbpx
French
کلگری کانادا

آشنایی با کلگری کانادا – شهری سرزنده و پر انرژی

کلگری کانادا – شهری سرزنده و پر انرژی

کلگری کانادا شهری مدرن، سرزنده و پر انرژی و یکی از متنوع ترین شهر های کانادا است. شهری که می توانید با استفاده از فناوری روز و امکانات موجود، زندگی و فرصتی تازه و رویایی در آن بسازید. پیشرفت مداوم تکنولوژی و نوآوری در صنایع مختلف و زندگی روزمره مردم بسیار مشهود است. فناوری پر رونق و فرصت‌های شغلی متنوع و سبک زندگی پر جنب و جوش و شهری باعث می‌شود کلگری مقصد مناسبی برای بسیاری از مهاجران باشد. اگر ایده کسب و کار یا تجاری نیز دارید کلگری مکان مناسبی برای شروع و گسترش ایده شما میباشد. کلگری با ۳۳۳ روز آفتابی در سال آفتابی ترین شهر بزرگ کانادا است و دارای یکی از گسترده ترین مسیرهای پباده روی و دوچرخه سواری در فضای باز در آمریکای شمالی است.

کلگری یکی از مراکز تکنولوژی و فناوری کانادا است.

کلگری با ارتباطات جهانی و فرهنگ تجاری دوستانه کلگری، از شهرهای مهم و پل ارتباطی مهمی در اقتصاد کانادا با شمار میرود.کلگری دارای فرهنگ های متنوع است که پذیرای مهاجران و تازه واردانی است که سالانه وارد کانادا میشوند و مهاجران با بیش از ۱۶۵ زبان در این شهر صحبت میکنند. 

بازدید از کارخانجات تولید 

بیش از ۴۰ کارخانه تولید نوشیدنی برای بازدید در شهر وجود دارد. نوآوری در کلگری در زمینه های مختلف نظیر تغذیه، نفت و گاز، پزشکی، یا حمل و نقل سرعتی سریع و در حال افزایش داشته است.  با پذیرش فناوری های روز ، نرم افزار ، سخت افزار و خدمات، تحول دیجیتال (DX) به سرعت در حال تبدیل شدن به بزرگترین محرک راه حل های جدید و سرمایه گذاری های فناوری در میان صنایع هستیم.

اقتصاد پویای آلبرتا و تنوع نژادی این استان را به یکی از مقاصد جذاب برای مهاجرت به کانادا تبدیل کرده است. برنامه مهاجرتی استانی آلبرتا (AAIP) و تنوع روشهای مهاجرتی برای کارآفرینان ، دانشجویان و نیروی کار خارجی، از مزایای این استان به شمار میرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما